NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA
Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda. Informacije o proizvodima ponuđenim na web stranici su preuzete sa deklaracija pojedinih proizvoda, unutrašnjih uputstava proizvoda ili su preuzete iz materijala (brošura, letaka, web stranica) koje je uredio proizvođač, uvoznik ili dobavljač pojedinog proizvoda. Nastojimo pružiti što tačnije i detaljnije informacije o pojedinom proizvodu. Zadržavamo pravo greške u opisu ili fotografiji pojedinog proizvoda.
Vaša trenutna narudžba prikazana je na stranici “Moj nalog”. Na toj stranici prikazani su detaljni podaci o artiklu, količini i cijeni. Svi artikli koje ste odlučili kupiti nalaze se na stranici pod imenom ” korpa”.
U slučaju oštećenja proizvoda prilikom isporuke, pogrešno poslanog proizvoda ili greškom poslanog proizvoda koji nije u roku trajanja, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 3 (slovima:tri) radna dana. Nakon zaprimljene reklamacije, kupac može o trošku Sara farm - Online shopa poštom vratiti reklamirani proizvod, a prilikom vraćanja će dobiti novi zamjenski ispravan proizvod bez ikakve dodatne naknade. U slučaju prethodno navedenog, kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod ukoliko ga ima na stanju. Samo u slučaju da na stanju Online shopa nema isti-zamjenski proizvod na stanju, Sara farm - Online shop će izvršiti povrat uplaćenog novca prema kupcu.
Zalihe proizvoda obavljamo svakodnevno u zavisnosti od stanja proizvoda na skladištu i dostupnosti kod dobavljača. Svi proizvodi koji nisu na zalihi označeni su i nije moguće izvršiti njihovu narudžbu.
Prodaju i dostavu vršimo isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine.